wf

Un novu disignu di eliminazione di rifiuti alimentari per risolve u prublema di classificazione di Garbage è feci di animali domestici

L'eliminazione di i rifiuti di a cucina hè diventata una parte indispensabile di a cucina.Attualmente, u processatore di rifiuti di cucina senza installazione normalizata nantu à u mercatu hè una categuria nova.Cù e pulitiche di parechji paesi nantu à i rifiuti di cucina è a migliione di a cuscenza di e persone di a prutezzione di l'ambiente, l'implementazione di a classificazione di i rifiuti è l'isolamentu di casa à longu andà durante u periodu epidemicu, u processatore di rifiuti di cucina hà accoltu a primavera.

Chì ci hè a prospettiva di u mercatu di i rifiuti di cucina?Hè in relazione cù i seguenti aspetti.

1. Supportu di a pulitica naziunale
U guvernu hà prupostu di "usà e tecnulugia novi è l'equipaggiu per prumove u trattamentu di i rifiuti domestici di cucina triturati in fertilizzanti".Cum'è un novu modu di sfondà l'idee tradiziunali è i metudi di trattamentu di i rifiuti, chì ponu assai risparmià i costi è purificà l'ambiente, hè statu favuritu è ​​sustinutu da e pulitiche macro naziunali.
2. Migliuramentu di a cuscenza ambientale
Cù l'educazione cuntinua è prufonda nantu à u cuncettu di prutezzione di l'ambiente da u statu, a cuscenza di i residenti di a prutezzione di l'ambiente hà miglioratu, espansione a dumanda di u mercatu per i rifiuti di cucina.
3. L'industria hè intrutu in un periodu caldu di sviluppu
Sicondu l'inchiesta di l'istituzioni di ricerca autoritarii, u tassu di pruprietà di a cucina generale in e famiglie urbane conta solu 8%, è a rata di compra prevista in cinque anni hè di 29%.Se u numeru di famiglie urbane in Cina hè di 100 milioni, a quantità prevista di compra tutale di a cucina generale in e cità di Cina in i prossimi cinque anni righjunghji 29 milioni di set.U putenziale di sviluppu hè enormu, è l'industria hè per entre in un periodu caldu.

Vantaghji di u processatore di rifiuti di cucina:
1、 Risolve i prublemi di prutezzione ambientale da a radica di i residui alimentari
2. U residu di l'alimentu ùn hè più immediatamente scaricatu à traversu u processatore, ma hè fattu in una spezia di fertilizante à traversu anti-virus d'alta temperatura, siccà è grinding, chì pò esse usatu cum'è un fertilizzante per i vostri fiori è e piante, è pò ancu alimentate animali domestici.Hè veramente assai utile in a vita.
3. Dopu l'usu, i rifiuti alimentari ponu esse disposti in modu convenientu è rapidamente.Basta à versà i restanti in u processatore è operate cù una chjave.
4. Eliminate l'odore in a stanza.U nostru processore di basura di novu sviluppatu hà una funzione di deodorizazione, chì pò prutege l'ambiente di casa da l'odore.
5. Per via di u trattamentu rapidu di i rifiuti alimentarii, l'ambienti di a cucina pò esse manteni puliti è sanitarii, evitendu cusì l'allevu di bacteria.
6. U processatore di scarti di cucina hè cunvenutu è praticu per u trattamentu di i rifiuti di cucina, è hà guadagnatu favore in u mercatu.Inoltre, cù a migliione di a cuscenza di i cunsumatori di a prutezzione di l'ambiente è l'attenzione alta di u guvernu, a prospettiva di u mercatu di u processatore di rifiuti di cucina hè assai bona.


Tempu di post: 23-ghjugnu-2022